Daniela Rathana - Daniela Rathana Jag Vill Vara Med Honom Tills Vi Dor Elle

Daniela Rathana är just nu på allas läppar och det är inte mer än rätt. Efternamnet är Danielas egen påminnelse om att ta reda på var hon kommer ifrån och musiken ett sätt att ta reda på vart hon borde ta vägen nu.


Daniela Rathana Jag Vill Att Man Ska Lyssna Pa Mina Latar Och Vaga Komma Ut Gaffa Se

Rathana har själv uttalat sig om hur hon och hennes team lyckats fylla en tom lucka inom svensk musik och det stämmer onekligen.

Daniela Rathana. En 10-rätters sittningLyssna på hela albumet här. Varmt välkommen till mitt album Rathana Club. The album is promoted as a 10 course meal so this is one to look out for.

Charlie Bernardo Oskar Linnros. This production is musically considered danceable and energetic. She was born and grew up in Akalla and was a backup singer for Sabina Ddumba Kent Zara Larsson and Seinabo Sey before embarking on a solo career.

With her humorous-yet-cool girl style shes not afraid to make a statement. I början av 2020 tog Daniela Rathana klivet ut i rampljuset som soloartist och nu ligger framtiden för hennes fötter. 937 likes 61 talking about this.

The lyrics of Överdos arent explicit. Upload Överdos by Daniela Rathana Zikai. Jag måste få sova och äta donken.

Claudio BrescianiTT och Christine OlssonTT. 1År 2020 släppte Rathana sin debut EP Halva vägen fri. Under de senaste åren har hon delat scen med artister som Oskar Linnros Zara Larsson Seinabo Sey och Kent.

Intro uhhuh come on uhhuh come on dansa dansa tills solen går ner och dig yeah vers 1 baby getget me kom och se på vågorna med mig mig jag kan lägga ut min jacka kom och lägg dig har med mig rom ifrån havanna kan vi. Steps to download this instrumental. Havanna ute nu - Rathana Club danielarathanalnktoHavanna.

HttpslnktoratahanaclubID Farstaglitter är ett begrepp. Daniela Rathana levererar ett dynamiskt starkt RB doftande debutalbum. Under de senaste åren har hon delat scen med artister som Oskar Linnros Zara Larsson Seinabo Sey och Kent.

Get the conversation started Be the first to comment. In February 2021 she released the song Testamente a duet with Oskar Linnros. Efter ett fartfyllt 2020 där hon för första gången klev ut i rampljuset som soloartist och dessutom blev dubbelt Grammisnominerad har 2021 varit minst lika intensivt.

Men jag tar en nap. Daniela Sörensen better known by her stage name Daniela Rathana is a Swedish singer and songwriter. 5 saker du vill veta om stjärnskottet Daniela Rathana.

This production is musically considered lethargic. View All Credits. 944 likes 8 talking about this.

Upload Havanna by Daniela Rathana. Så friade Mats Sandahl till Daniela Rathana. Daniela Rathanas debut album is dropping this fall eponymously titled Rathana Club.

Nyheter24 listar fem saker du kanske inte vissste om artisten Daniela Rathana. Daniela Rathana 25 är en multibegåvad sångerska från Stockholms nordvästra förorter. 2Rathana sjöng Veronica Maggios låt Satan i gatan och placerade sig då på 20e plats på Sverigetopplistan.

Please wait a few seconds while we extract the acapella. Morgonen efter säger Mats att han bokat bord på en restaurang. Sign Up And Drop Knowledge.

These vocals were recorded by Daniela Rathana and Zikai and released 1 week ago on Friday 3rd of September 2021. På kommande debutalbumet siktar Daniela på att vända uppochned på den. Jag hade dygnat.

Nu tar nu Daniela Rathana klivet ut i. Med ett så magnetiskt album som Rathana Club utmärker Daniela Rathana sig som en Sveriges främsta primadonnor. Allting känns självklart och artisten lyckas erövra en plats på den svenska musikmarknaden där hon tillför ett unikt perspektiv.

Efternamnet Rathana gavs till hennes mamma på ett thailändskt barnhem i slutet av Vietnamkriget. Please wait a few seconds while we extract the instrumental. In 2020 she released her debut EP Halva vägen fri.

This instrumental was recorded by Daniela Rathana and released 2 months ago on Friday 2nd of July 2021. När jag vaknar sätter jag på mig mjukisbyxor. Steps to download this acapella.

Show More Posts from danielarathana. The lyrics of Havanna arent explicit. Det är lekfullt charmigt humoristiskt och talar om sex relationer samt kärleken till sig själv och andra.

Daniela vill inte gå dit. Daniela Sörensen mer känd som Daniela Rathana född 1997 i Akalla är en svensk sångerskaHon var körsångerska till Sabina Ddumba Kent Zara Larsson och Seinabo Sey innan hon startade sin solokarriär. Nu tar nu Daniela Rathana klivet ut i rampljuset som.

Daniela rathana havanna lyrics. Nu tar nu Daniela Rathana klivet ut i. Så jag säger nej jag pallar inte.

Under de senaste åren har hon delat scen med artister som Oskar Linnros Zara Larsson Seinabo Sey och Kent.


Daniela Rathana Albums Songs Playlists Listen On Deezer


Daniela Rathana Photos Facebook


5 Things You Want To Know About The Shooting Star


Daniela Rathana At Hotel Diplomat Hotel Diplomat


7 Swedish Acts To Discover


Daniela Rathana En Kvinna Kan Gora Allt Popmani


Facebook


Daniela Rathana Jag Vill Vara Med Honom Tills Vi Dor Elle


Vogue Scandinavia It S Bold And Brave Honest Sexy Provocative Beautiful And Definitely Impossible To Compare With Other Swedish Music Read Our Interview With Daniela Rathana


Daniela Rathana Efterlyst Spottedsounds Com


Daniela Rathana Photos Facebook


Daniela Rathana Lyrics Songs And Albums Genius


157 Upcoming Artist Daniela Rathana Under Femton Podcast Listen Notes


Daniela Rathana Lyrics Playlists Videos Shazam


Daniela Rathana Photos 1 Of 1 Last Fm


Daniela Rathana En Kvinna Kan Gora Allt Popmani


Daniela Rathana Forlovad Med Mats Sandahl Se Ringen Elle


Daniela Rathana Archives The Forumist


Daniela Rathana Photos Facebook